1. Klimastavanger
  2. Dette gjør kommunen!
  3. Klimablomst
  4. Hæ? Hvorfor gjør vi dette?
klimablomst

Hæ? Hvorfor gjør vi dette?

Ansatte i Stavanger kommune, er med på å gjøre forvaltningen av natur og miljø enda mer bærekraftig. Det fortjener en blomst!

Oppdatert : 20.06.2024

Vi er rundt 11. 000 ansatte i Stavanger kommune. Alle innbyggerne i Stavanger møter oss i ulike roller. Mange barn går i barnehagene og på skolene våre. Mange får helsehjelp og alle får rent vann i springen. Vi henter avfall, lager lekeplasser, bygger sykkelveier, vi tar vare på naturområder og gjør en masse annet som er veldig verdifullt i hverdagen til innbyggerne i Stavanger.

Vi som jobber i Stavanger kommune, er med på å gjøre forvaltningen av natur og miljø enda mer bærekraftig. Valgene våre påvirker dem som samarbeider med oss og som bruker tjenestene våre –for eksempel byens innbyggere og næringslivet.

Det fortjener en blomst!

Bildet viser Jane Nilsen Aalhus